Hartelijk dank voor uw aanvraag. Uw aanvraag kunnen wij helaas niet automatisch accepteren.
Één van onze verzekeringsspecialisten neemt binnen 24 uur (op werkdagen van maandag t/m vrijdag) contact met u op om uw aanvraag met u door te nemen en te beoordelen.
U kunt ook zelf contact opnemen met één van onze verzekeringsspecialisten om uw aanvraag te beoordelen.
Binnen enkele ogenblikken ontvangt u op #EMAIL# de inloggegevens voor uw digitale mijnomgeving.
Hartelijk dank voor uw aanvraag. Uw polis is geaccepteerd en uw polisnummer is #POLISNUMMER#.
Binnen enkele ogenblikken ontvangt u op #EMAIL# de inloggegevens voor uw digitale mijnomgeving.
Indien u bij uw aanvraag heeft aangeven dat u uw correspondentie "digitaal" wenst te ontvangen, dan ontvangt u binnen enkele minuten via e-mail uw polis en voorwaarden.
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, kiest Baloise ervoor om het proces voor het sluiten van de Polestar Insurance te automatiseren. Automatische individuele besluitvorming doen wij vanuit het belang om de aanvraag van uw verzekeringspolis zo snel als mogelijk tot stand te kunnen brengen.
Als u vragen of opmerkingen heeft over het resultaat van deze automatische beslissing of over de wijze hoe deze tot stand komt, of over het resultaat van een automatische beslissing, dan kunt u contact opnemen met onze medewerkers van de afdeling Polisbeheer (088-9993702). Zij informeren u over de logica (logica = dat wij op basis van de gevraagde gegevens uw premie kunnen bepalen en kunnen bepalen of uw verzekering kan worden omgezet in een polis) achter een beslissing en de gevolgen die er uit voortvloeien. U heeft het recht om bezwaar te maken en ons te vragen om het besluit niet meer automatisch te laten nemen.
Wilt u meer weten over uw rechten? Raadpleeg dan zeker ons
volledige privacy beleid.